środa, 19 września 2012

Zakupy - Balea

W końcu miałam okazje być w DM'ie i zakupić kilka przydatnych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Wahałam się nad marka Alverde i Balea, skusiła mnie cena produktów :D i nowa wersja odżywki. A więc po kolei:

BALEA SZAMPON DO WŁOSÓW SOCZYSTA MALINA
Opis: Delikatny szampon do każdego rodzaju włosów nadaje włosom blask, sprawia, że włosy są miękkie aż po same końce.
Włosy nie blakną, nie matowieją, kolor jest zachowany dzięki formule z aktywnymi filtrami UV , ekstraktem z malin dojrzewających w letnim słońcu. Natomiast kompleks odbudowujący z witaminą B3 i prowitaminą B5 sprawia ,że włosy są gładkie. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry głowy dla wszystkich rodzajów włosów.
Zapach świeżych malin pozostaje bardzo długo na włosach.
Utrzymuje prawidłowe PH skóry.
Nie zawiera oleju mineralnego ani barwników. Wolny od silikonów.
 Szampon wybrałam ze względu na brak silikonów i bardzo niska cenę - 65 centów ! :) niestety jest to wersja limitowana i nawet jak szampon mi się spodoba to nie będę miała już raczej okazji go kupić ponownie;)
 
Odżywka z kofeiną, biotyną i wyciągiem z granatu
Opis: Odżywka z kofeiną, biotyną i wyciągiem z granatu
odżywka ze spłukiwaniem
Wzmacnia i odżywia delikatne włosy, ze skłonnością do wypadania.
Kompleks substancji czynnych z kofeiną wzmacnia osłabione cebulki włosa.
Receptury z biotyną i ekstraktem granatu wzmacniają włókna włosa i nadają im objętość,
gęstość i zdrowy blask.
Chroni skórę głowy przed wysychaniem.
Nie zawiera silikonu.


WCIERKA BRZOZOWA
Opis: Woda brzozowa przeznaczona dla lekko przetłuszczających się włosów z tendencją do łupieżu. Bez tłuszczu. Zawiera wyciąg z brzozy i skrzypu.
Naturalne ekstrakty wzmacniają włosy i nadają skórze głowy zbawienną świeżość. 
 (źródło: wizaz.pl)

Będzie to mój pierwszy szampon i odżywka bez silikonów,a to czy sprawdza się na moich włosach dowiecie się niebawem :) 


MOJA WŁOSOWA HISTORIA ZAPRASZAM ;)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dokładnie:) właśnie jestem po umyciu włosów szamponem i odzywka i jestem bardzo zadowolona z produktów:) Jak będę wracała do pl to z pewnością zrobię sobie zapas hehe:)

      Usuń
  2. Ładny blog :)
    Obserwujemy?
    king-stonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ kochana ,jak marzę o tych kosmetykach-u,u,u....obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te produkty są świetne i to za niska cenę:) dziękuje za obserwowanie:)

      Usuń